woensdag 31 maart 2010

Shoplog



Deze twee lakjes, zeer goedkoop, vondt ik leuk om uit te testen
Ik denk dat er nog een review over komt!


Ik had nog niet echt een kabuki kwast, dus wilde ik beginnen met deze. Deze kostte maar 3,99 euro! Dus die kon ik niet laten staan. Ik heb hem al een paarkeer gebruikt en hij werkt superfijn! Vooral voor die prijs!



Van deze collectie had ik al een oogschaduw, dus leek het me leuk om ook nog een lipstick ervan te hebben.
Ze ogen misschien wat 'cheap'. Maar ik vindt hem ook weer apart, en vrolijk! Ik heb nummer twee. Pastel Lilac





Mijn powder was op, dus kocht ik deze nog even





Deze zag ik in de SALE voor maar 1,50. Een heel erg (de naam zegt het al) mooie nude blush!
Vooral voor die 1,50 vindt ik hem geweldig!

Oja... Ren nu naar het kruidvat want alle make-up is nu voor 30% korting! Totaal heb ik iets van 6 euro bespaard dus dat is wel leuk!

Bedankt voor het lezen!
Oja vraagje Kunnen jullie de plaatjes zien? Of nog steeds niet? Als je niet weet waar ik het over heb, zie dan bericht hier onder...

2 opmerkingen:

  1. Hee,
    Bedankt voor je reactie op mn blog.
    Jij bent ook pas begonnen met bloggen?

    Gr, Leonie (beautylovin)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zwarte nagellak heb ik ook, heel fijn. Blijft lang zitten ook!

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.