dinsdag 6 april 2010

Bourjois Ombre Stretch oogschaduw

Vandaag ga ik een oogschaduw voor jullie reviewen. Bourjois.
Je ziet ze hier op deze twee plaatjes. De zwarte is een veel duidelijkere plaatje
dan de goudachtige, maar dat is dan pech gehad. ze zijn, behalve de kleur, helemaal
hetzelfde!



Deze twee kleuren heb ik. Zwart en een goudachtige kleur.

De verpakking:
De verpakking vind ik best mooi, apart zelfs. Langwerpig en en dat kom ik niet zovaak tegen. De verpakking is ook de kleur van de kleur oogschaduw. Handig, als je een kleur moet pakken!
8/10

De inhoud:
De inhoud is geweldig! Je krijgt hiervoor echt een geweldig goed gepigmenteerde (lees: op oogschaduwbasis) oogschaduw. Echt heel mooi, allebei, de goudkleurige en de zwarte. Er zit ook een applicator bij, en die is ook heel goed en werkt perfect. (ik heb het nooit zo op die applicators die bij een oogschaduw zitten, maar deze werkt heel goed!)
9,5/10

De prijs
De prijs van deze oogschaduw is normaal 10,60 euro. Ik vind dat veel geld. Bij ons in de Etos was hij afgeprijst, tot 6 euro. Toen was ik er nog niet van overtuigd of ik dit geld er voor neer wilde tellen. Maar toen ik laatst deze oogschaduws zag liggen voor 1 euro per stuk (!) Kón ik ze niet laten liggen! Heerlijk zulke aankopen doen! Ik bedoel: 1 euro voor een bourjois oogschaduw is niks!
9/10

Ik ben dus heel tevreden over deze producten. Het zijn misschien al wat oudere producten, en kom ik er misschien wel nú pás mee. Maar ik ben er heeeeeel blij mee. Wat vinden jullie van deze oogschaduws? Hebben jullie ze ook?

XXThinkingsweetcherry

Edit: Sorry voor de onregelmatigheid in artikels. Het is de bedoeling dat ik 1 artikel (of meer) per dag post, maar aangezien mijn computer, qua internet, nogal irritant doet (lees: steeds geen internet, sites worden op een of andere wazige reden geblokeerd) Vandaar... Ik wilde afgelopen dagen al heel de tijd een artikel plaatsen, maar het lukte niet.
Vandaar dat ik jullie nu pas kan wensen: Nog Fijne Paasdagen! (beetje laat, maarjah... beter laat dan nooit!)

1 opmerking:

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.