zaterdag 10 april 2010

IKEA Handcreme

Bij de titel zul je misschien denken: 'huh?? IKEA Handcreme' . Ja! Van de IKEA. Ik houd van de IKEA! Z'on heerlijke winkel! Laatst was ik er weer en toen zag ik deze staan:






Misschien kennen jullie hem wel. Ik eerst niet. Ik wist wel dat ze douchegels en dat soort spul hadden, Maar handcreme?
Ik was dus een beetje verrast. Maar nu de handcreme zelf.

De verpakking
De verpakking is groot! Mega groot! Er zit 250ml in! Daar kan je dus lekker lang mee doen. Verder is de verpakking heel simpel. Geen poespas. Daar hou ik wel van. Gewoon een knaloranje kleur met simpele witte letters, waar de naam en ingredieenten op staan. Verder niets. Geen poespas, niets! Heerlijk.

De ingredienten
In deze handcreme zitten Amandelolien en Sheaboter en ProvitamineB5 in. Vooral het woordje en begrip: Sheaboter, doet me erg goed!

De substantie
De creme zelf is heerlijk zacht. Als je het op je handen smeert dan worden mijn handen superzacht. De geur is ook zacht en subtiel. Het doet mij een beetje denken aan een babygeurtje, maar zeker niet vies!
De creme verzorgt mijn handen goed.

De prijs
Al weer een mega budgetproof artikel! Hij kost maar 2 euro! (wel inclusief een FamilyCard van de IKEA) dus dat is geen geld joh! En dat weer voor een heerlijke creme...

Je leest het... Ik ben entausiast over dit product. Het is een aanrader. Ook is het heel erg budgetproof. Ik bedoel: 2 euro voor 250ml handcreme... Wat is dat nou?

Hebben jullie deze handcreme? Wat vinden jullie ervan?Laat het weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.