woensdag 12 mei 2010

Catrice Cosmetics

Vandaag ga ik het hebben over Catrice. Catrice heeft zoals de meeste (denk ik) wel weten, alweer een nieuwe limit edition! Het is gebaseerd op de kleuren van de oceaan. Zelf vindt ik het een héle mooie editie! Ik heb er een lipgloss van gekocht namelijk deze:
01 Ocean Sunset

Het is een súper mooie lipgloss. Het geeft mijn lippen net iets extra's. Hij is niet plakkerig en een goede substansie. Niet te dik en niet te dun! De kleur vindt ik erg mooi. Het is net alsde kleur van mijn eigenlippen. Alleen als ik deze lipgloss opdoe is het net alsof het mijn eigen lippen maar-dan-mooier-en-natuurlijkermooi-zijn. (wat een zin! Haha!)
De verpakking vindt ik ook prachtig. Ik zou niet gelijk zeggen dat het een 'goedkoop'merk is. Sierlijk en klassiek.

Wie heeft deze lipgloss nog meer? Of een ander product uit deze LE? Wat vindt jij er van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.