maandag 29 maart 2010

I love H&M!






OOoo ik vind de H M zooon heerlijke winkel! Goedkoop voor een goede kwaliteit. Nu kwam er vorige week, of tweeweken geleden weer een calalogus van hun binnen! dus ja... ik moest me inhouden om niet naar de h en m te rennen en de hele winkel leeg te kopen! Tja... helaas laat mijn budget dat niet toe! Haha! Maargoed... vorige week vrijdag ben ik toch even naar die heerlijke winkel geweest met mn beste vriendin en heb ik toch nog wat geshopt!



Een blousje...! ik ben er super blij mee! Hij kostte 20,- euro wat ik een redelijke prijs vindt! Hij zit heel lekker. Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel blousjes... (lees: dit is de eerste! XD) dus ik vond het wel eens tijd worden voor een blousje! haha.
ook heb ik nog een simpel zwart rokje gekocht en nog een simpel witte hemd!
heel simpel maar wel makkelijk

1 opmerking:

  1. Ik weet niet waar het aan ligt maar ik kan de plaatjes niet zien :( (op je hele site niet!)

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.