maandag 29 maart 2010

Kruidvat Lip Butter

Misschien spreekt de titel je niet zo aan, maar ik ga het nu even hebben over de Lip Butter van de kruidvat:

Hier is ie:
oepsweer een tekleine foto... maar als ik hem vergroot dan is ie helemaal niet meer mooi...
nnajah... over de lipbutter zelf...
Ik heb hem gekocht in de kruidvat bij de SALE-weken, de uitverkoopweken voor maar 0,50 cent! echt geen geld voor z'on een goede lipbutter! er zit 8 ml in en dit is de beschrijving die er op staat:
Een ontspannende melange van kalmerende, verfrissende pepermunt en verzachtende vochtregulerende aloe-vera. Bijenwas en Sheabutter verzorgen de lippen optimaal. Maakt de huid zacht en soepel en beschermt tegen uitdrogen.
Nou ik vind de beschrijving helemaal kloppen! Voor 50cent heb ik een hele goede lipbutter gescoord! Verder...
De verpakking:
Ik vind de verpakking niet zo heel mooi/boeiend. Het is een 'gewone' kruidvatverpakking die ze vaak gebruiken.
De kleur
De kleur van de lipbutter zelf is blauw. Een beetje groen/blauw. Ik vind het een mooie kleur
Smaak:
De smaak is inderdaad heeeel verfrissend! Echt een pepermuntsmaakje, wat gelijk superzacht aanvoelt.
De werking:
Het verzorgt mijn lippen goed! Natuurlijk zijn er veeel beter lipbutters, maar voor de 50 cent die ik er voor heb neergeteld is het een aanrader! (nou weet ik niet hoe duur hij nu is en of hij nu nog wel te koop is... :( ) maar goed....
over het algemeen geef ik voor deze lipbutter: 8,8!
Hebben jullie deze lipbutter ook? Wat vinden jullie ervan?
Oja.. hij is er ook nog in meerdere varianten, volgensmij ook met mandarijn enzo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.