zondag 28 maart 2010

Web-log vs Blogspot

Hoii allemaal...

Vandaag heb ik besloten om met mijn site http://www.thinkingsweetcherry.web-log.nl/ verder te gaan op blogspot. Ik ben zelf verder niet zo bekent met deze blog, dus misschien verander ik over een maandje wel weer terug! Maar dat zien we dan wel weer. In iedergeval ga ik weer verder... Waarom ga ik dan bij web-log weg? Omdat me de layout niet lukt, dat is een rede, en ik krijg van alles niet voor elkaar, wat ik hoop wel te kunne op blogspot.com..! Dus je ziet hier gewoon weer revieuws, uitspraken, make-up, fashion, enz. enz. weer terug!


Heb je een vraag? Opmerking of wil je iets kwijt :P ? zet em bij de comments! Ik hoop dat mn site een beetje leuk is... zoniet? dan hoor ik het wel!!

XXThinkingSweetCherry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.