maandag 29 maart 2010

Mijn lichaam, mijn vijand.




Ik ben nu een verhaal aan het lezen... en dat moest ik gewoon even met jullie delen! Het boek heet Mijn Lichaam, Mijn Vijand. en het is geschreven door Claire Beeken. Het gaat over een waargebeurd verhaal. Claire is nooit een goede eter geweest maar als ze ook nog eens misbruikt wordt op haar 9e door haar opa, stopt ze met eten. Anorexia dus... echt... ik begon met lezen en ik kon niet meer stoppen! Zo gigantisch mooi, goed en indrukwekkend geschreven... Ik heb hem nog niet helemaal uitgelezen. (lees: ik keek gisteravond op de klok, toen ik wilde gaan slapen, en het was 1 uur :P XD) Dus vandaag ben ik vanplan hem uit te gaan lezen.







Dit is dus zeker een leestip!




XXThinkingSweetCherry


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.