maandag 19 april 2010

Mascara's en mascara's en... mascara's en...

Hoii
Vandaag een (big) review over veel mascara's. Hier kun je zien welke ik heb, welke ik slecht vindt of welke juist heel goed
Watch and learn :P

Essence No Limits Power Boost


De verpakking
De verpakking is niet zo bijzonder, gewoon zwart met zilvere letters
Het borsteltje
Zoals je op de foto ziet is het borsteltje dik. Het heeft verder geen bijzonderheden en is een recht borsteltje. Wel moet ik zeggen: Hij spreidt mijn wimpers heel goed! Een pluspuntje dus!


De mascara
De mascara zelf doet niet zo veel. Hij maakt je wimpers zwart en daarmee is het klaar. Het is dus niet een bijzonder mascara.
De prijs
Ik snap ook dat de mascara niet zo goed is. Ik bedoel, hij kost maar 2 euro 50! Dus ja... Dat is ook niet zo veel geld voor deze mascara.
Cijfer:
Voor iedere mascara geef ik een cijfer. Het cijfer van deze mascara is een 5. Ik vindt hem zelf geen aanrader!

Luminelle mascara Ultra Volume




De verpakking
De verpakking vind ik wel mooi, dat lilapaars met zilvere letters. En de vorm is ook apart!

Het borsteltje
Het is een lang, dun borsteltje wat makkelijk aan te brengen is. Hij scheidt de wimpers goed.

De mascara:
Over het algemeen ben ik niet zo heel entausiast over deze mascara. Helaas want ik had er hoge verwachtingen van toen ik hem kocht.

De prijs
De prijs is volgensmij 7 euro.

Cijfer:
Deze mascara krijgt een 6



Miss Sporty XXLONG Mascara


De verpakking

De verpakking is redelijk opvallend! Waarom? Omdat de mascara lang is. Hij is langer en dunner dan de 'normale verpakkingen van mascara's ' .


Het borsteltje
Het het is een dun langwerpig borsteltje die het erg goed doet, brengt makkelijk aan!


De mascara
De mascara doet het goed! Werkt goed en maakt mijn wimpers langer!


De prijs
Hij is geweldig voor de prijs! Hij kost maar 3 euro! Dus dit is zeker een aanrader.


Cijfer:
Een 8


Rimmel Sexy Curves Mascara (waterproof)
De verpakking
1 woord: Mooi!
Het borsteltje
Het borsteltje is erg opvallend door zijn drie 'bochtjes'die hij heeft. Ook deze scheidt mijn wimpers goed.
De mascara:
Deze mascara is een van de beste die ik ooit gehad heb!
Hij werkt fijn en mn wimpers zijn meer gekruld. Ik heb deze ook in waterproofvorm, maar die doet het iets minder goed vind ik.
De prijs
11.99 euro
Cijfer
ik geef deze mascara een dikke vette 9!
Morgen komt deel 2!












1 opmerking:

  1. Die van rimmel london is echt vet goed! Ik heb idd ook de waterproof versie, die mij niet goed bevalt.

    Ps.. Wil je ook eens op mijn site kijken en reageren?

    BeantwoordenVerwijderen

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.