maandag 3 mei 2010

Zeuren om Comments

Weet je waar ik nou een hekel aan heb bij het (beauty) blog gebied? Nou aan de mensen die 'om comments zeuren' . Echt, dan beginnen er heel veel meiden met een eigen website of (beauty)blog en de meeste (lees: Niet allemaal (hoor!!) )verwachten dus dat ze na een dag of drie vier heel veel comments hebben. Nou dat is dus niet zo. Daarom moet je geduld hebben! Ik bedoel: Mascha, (jaja! Dé welbekende Mascha van www.beautygloss.nl!) die begon eerst ook met artikelen, waarbij ze weinig comments kreeg.
Dus ik zou zeggen, mensen: als je een blog maakt, verwacht er dan niet gelijk honderde comments van!
Natuurlijk doet niet iedereen dit hoor! Maar ik wilde gewoon even kwijt dat ik er een hekel aan heb. Als zo iets lees als: 'zo dit was het eerste artikel op mn blog, laat je wel een comment achter?' Dat vindt ik nét, nét kunnen. Maar als mensen gaan zeuren van: O ik doe zon mijn best voor mn blog, willen jullie alsjeblieft een comment schrijven... blablabla... Dáár heb ik dus wél een hekel aan! Ik wil daarmee niet zeggen dat ik het nooit heb gedaan. (volgensmij heb ik ook wel eens zo iets gezegd op mn vorige blog hoor!)
Mensen! Heb geduld!! (ik weet dat het soms moeilijk is!)


Willen jullie een comment plaatsen? :P :P :P
(haha grapje!)

Wat vinden jullie van 'zeuren om comments'? Vinden jullie het overdreven? Of vindt je het juist handig en goed?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je een reactie plaatsen? Leuk! Maar hou het wel netjes. Kritiek mag altijd, maar geen afkrakende kritiek.
Dankjewel voor je reactie, als je een site bij neer zet (als je die hebt natuurlijk!) zal ik zo snel mogelijk een reactie terug plaatsen, als je dat leuk vindt.